Radno vreme: od 8h do 19h, subotom od 9h do 15h
  Pratite nas na Facebook-u

  Cara Dušana 209, Zemun, 11000 Beograd
  011 316 87 01 / 011 316 87 00 / Hitni pozivi *555

Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo Stelvio

Stelvio je prvi SUV koji sišao sa proizvodnih traka Alfa Romea. Inženjeri ove kompanije dugo su razvijali novu Giorgo platformu na kojoj se pored Stelvia temelji i Giulia, kao i Alfe i Maseratiji koji će stići narednih godina. Stelvio nam dolazi u dve osnovne varijante, sa pogonom na zadnjim točkovima za kupce koji voze po asfaltnim i zemljanim putevima, i u varijanti sa pogonom na sva četiri točka za prave avanturiste, koji sami trasiraju svoj put.

Dizajn je potpuno u stilu Alfa Romea, baziran na krivim linijama koje se savršeno uklapaju i spajaju, naglašavajući sportski duh i prefinjenost. Za razliku od SUV vozila nemačkih i dalekoistočnih proizvođača, koja su često veoma tradicionalnih ili sasvim razuzdanih linija, Stelvio je umetničko delo, smelog dizajna ali ne i ekstravagantan. Stelvio je izuzetno prostran iznutra, a upravo zbog te osobine, kao i male potrošnje i ponašanja na autoputu, Top Gear je ocenio Stelvio kao idealan automobil za duga putovanja. Od svog nedavnog predstavljanja, Stelvio je dobio najbolje ocene novinara i nezavisnih kontrolnih tela, a cena od 36.190 evra za osnovni model, zajedno sa malim troškovima za gorivo, čini ga najisplativijim terencem visoke klase danas na tržištu.

Na putu se Stelvio ponaša daleko drugačije od većine džipova jer ima veoma povoljan odnos snage i težine, pre svega zahvaljujući upotrebi kompozitnih materijala na sistemu prenosa kao i aluminijumu na bloku motora i delovima karoserije. Ukupna težina vozila je svega 1.660kg, tako da je potpuno natovaren i dalje lakši od konkurencije. DNA sistem za podešavanje menjača prema vašem stilu vožnje možete postaviti u poziciju u kojoj se automatski prelazi u narednu brzinu pri određenom broju obrtaja ili u poziciju u kojoj se čeka na vaš signal.

Oprema je veoma bogata, međutim vozač nije optrećen prevelikom količinom vidne tehnike u kabini. Tu su sistem za navigaciju, senzori za parkiranje i kočenje, kao i snažan multimedia sistem, međutim vozač ima osećaj da sedi u automobilu koji ne traži previše od njega u simislu inputa, već samo ruke na volanu.

Standardna oprema podrazumeva i integrisani sistem za kočenje, sistem protiv proklizavanja, elektronsku kontrolu stabilnosti, asistenciju pri kočenju, pomoć u kočenju u krivinama, pomoć pri kretanju uzbrdo i u kišnim uslovima, električne podizače prednjih i zadnjih stakala, tempomat, Start&Stop, senzor za promenu trake, svetla za maglu, elektropodesive retrovizore sa funkcijom odmrzavanja, deljivu zadnju klupu, elektronsku parkirnu kočnicu, LED zadnja svetla i komplet za popravku guma.

Alfa Romeo Slelvio sa motorom zapremine 2.2 litra koji proizvodi 150KS i pogonom na zadnje točkove nosi cenu od 36.190€. U ponudi su i dva modela sa benzinskim turbo motorom, snage 200 i 280KS, sa pogonom na sva četiri točka, kao i još tri dizel modela, dva snage 180KS, sa pogonom na zadnje točkove ili na sva četiri točka, odnosno od 210KS sa pogonom na sva četiri točka.

 

Uslovi finansiranja

Uslovi finansiranja: 

Cenovnik

 

Katalog dodatne opreme

Katalog

 

Uputstvo za upotrebu