Cara Dušana 209, 11080 Zemun, Srbija

Pomoć na putu

U cilju unapređenja nivoa kvaliteta usluga i povećanja zadovoljstva kupaca, Fiat Automobili Srbija d.o.o. nudi dodatne usluge pod prepoznatljivim nazivom CIAO Fiat Assistance koje su već u primeni u većini evropskih zemalja. Fiat nudi pomoć na putu tokom perioda važenja ugovorne garancije.

Usluge korisničkog centra i usluge Pomoći na putu vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional FAS nudi svim (postojećim i potencijalnim) vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional vozila. One su na raspolaganju od ponedeljka do subote, od 10 do 18h. Call centar je oblik direktne komunikacije FAS-a kako sa postojećim kupcima, tako i sa svim ljudima koji su zainteresovani za automobile iz programa Fiat. Call centar je moguće dobiti besplatnim pozivom na broj telefona 0800 342800 - Fiat i Fiat Professional, što odgovara kucanju teksta Fiat na tastaturi mobilnog telefona (0800 FIAT00). Nakon uspostavljanja veze, korisniku se nudi mogućnost izbora dve opcije:

  • Opcija 1 – Usluga pomoći na putu
  • Opcija 2 – Kontakt sa operaterom

IZBOROM OPCIJE 1 - na raspolaganju su Vam sledeće besplatne usluge:

  • Pokretni servis (u slučaju defekta na gumi, akumulatora ili pogrešno sipanog goriva)
  • Šlepanje vozila (kada vozilo nije u stanju da nastavi putovanje biće odšlepano do najbližeg ovlašćenog servisa)
  • Zamensko vozilo (u slučaju popravke vozila zbog kvara zamensko vozilo će bit dato u zavisnosti od trajanja popravke)
  • Putni troškovi (taxi servis će biti organozovan do železničke stanice ili Rent a Car-a)
  • Prevoz putnika do mesta prebivališta ili do krajnjeg odredišta (u slučaju da je vozilo pokvareno na više od 50km od mesta prebivališta)
  • Hotelski troškovi (u slučaju da je vozilo pokvareno na više od 50km od mesta prebivališta biće organizovan hotelski smeštaj)
  • Preuzimanje popravljenog vozila (na više od 50km od mesta prebivališta troškovi putovanja do mesta preuzimanja vozila će biti pokriveni)
  • Prebacivanje vozila u kvaru iz inostranstva (vreme popravke je duže od 5 dana - transport će biti do ovlašćenog dilera u mestu prebivališta)
  • Servisne informacije (radno vreme ovlašćenih dilera)

Navedene besplatne usluge pomoći na putu primejnuju se na sva vozila Fiat i Fiat Professional čiji je datum početka garancije počev od 1. januara 2012. godine i traje do kraja garantnog roka automobila. Usluga pomoći na putu dostupna je korisniku 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.

IZBOROM OPCIJE 2 - korisnik stupa u vezu sa Call centrom koji Vam može pružiti informacije o:

  • Proizvodima, servisnim kampanjama i opozivima
  • Prodajnoj mreži
  • Servisnoj mreži i servisnim uslugama
  • Rezervnim delovima
  • Podnošenju žalbi na sporne reklamacije u garantnom roku
  • Podnošenju žalbi na sprovođenje servisnih kampanja i opoziva
  • Podnošenju žalbi na kvalitet servisnih usluga
  • Podnošenju žalbi na kvalitet prodajnih usluga

Dostupnost servisa:

  • Pomoć na putu (Road Service Assistance): 24/7/365
  • Odnosi sa kupcima (informacije i žalbe): Pon-Sub: 10-18h

Pomoć na putu

U cilju unapređenja nivoa kvaliteta usluga i povećanja zadovoljstva kupaca, Fiat Automobili Srbija d.o.o. nudi dodatne usluge pod prepoznatljivim nazivom CIAO Fiat Assistance koje su već u primeni u većini evropskih zemalja. Fiat nudi pomoć na putu tokom perioda važenja ugovorne garancije.


Usluge korisničkog centra i usluge Pomoći na putu vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional FAS nudi svim (postojećim i potencijalnim) vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional vozila. One su na raspolaganju od ponedeljka do subote, od 10 do 18h. Call centar je oblik direktne komunikacije FAS-a kako sa postojećim kupcima, tako i sa svim ljudima koji su zainteresovani za automobile iz programa Fiat. Call centar je moguće dobiti besplatnim pozivom na broj telefona 0800 342800 - Fiat i Fiat Professional, što odgovara kucanju teksta Fiat na tastaturi mobilnog telefona (0800 FIAT00). Nakon uspostavljanja veze, korisniku se nudi mogućnost izbora dve opcije:

  • Opcija 1 – Usluga pomoći na putu
  • Opcija 2 – Kontakt sa operaterom

IZBOROM OPCIJE 1 - na raspolaganju su Vam sledeće besplatne usluge:

  • Pokretni servis (u slučaju defekta na gumi, akumulatora ili pogrešno sipanog goriva)
  • Šlepanje vozila (kada vozilo nije u stanju da nastavi putovanje biće odšlepano do najbližeg ovlašćenog servisa)
  • Zamensko vozilo (u slučaju popravke vozila zbog kvara zamensko vozilo će bit dato u zavisnosti od trajanja popravke)
  • Putni troškovi (taxi servis će biti organozovan do železničke stanice ili Rent a Car-a)
  • Prevoz putnika do mesta prebivališta ili do krajnjeg odredišta (u slučaju da je vozilo pokvareno na više od 50km od mesta prebivališta)
  • Hotelski troškovi (u slučaju da je vozilo pokvareno na više od 50km od mesta prebivališta biće organizovan hotelski smeštaj)
  • Preuzimanje popravljenog vozila (na više od 50km od mesta prebivališta troškovi putovanja do mesta preuzimanja vozila će biti pokriveni)
  • Prebacivanje vozila u kvaru iz inostranstva (vreme popravke je duže od 5 dana - transport će biti do ovlašćenog dilera u mestu prebivališta)
  • Servisne informacije (radno vreme ovlašćenih dilera)

Navedene besplatne usluge pomoći na putu primejnuju se na sva vozila Fiat i Fiat Professional čiji je datum početka garancije počev od 1. januara 2012. godine i traje do kraja garantnog roka automobila. Usluga pomoći na putu dostupna je korisniku 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.

IZBOROM OPCIJE 2 - korisnik stupa u vezu sa Call centrom koji Vam može pružiti informacije o:

  • Proizvodima, servisnim kampanjama i opozivima
  • Prodajnoj mreži
  • Servisnoj mreži i servisnim uslugama
  • Rezervnim delovima
  • Podnošenju žalbi na sporne reklamacije u garantnom roku
  • Podnošenju žalbi na sprovođenje servisnih kampanja i opoziva
  • Podnošenju žalbi na kvalitet servisnih usluga
  • Podnošenju žalbi na kvalitet prodajnih usluga

Dostupnost servisa:

  • Pomoć na putu (Road Service Assistance): 24/7/365
  • Odnosi sa kupcima (informacije i žalbe): Pon-Sub: 10-18h

Imate li pitanja za nas?

auto kuća-kole doo

Cara Dušana 209, 11080 Zemun, Srbija
Telefon:  
011 316 87 01;   011 316 87 00

office@akkole.rsSalon novih vozila:  011 316 80 10
Polovna vozila:  062 701 810
Servis i pomoć na putu:  060 70 10 396
Tehnički pregled:  060 70 10 399
Prodavnica delova:  060 70 10 394

E-mail:  office@akkole.rs

RADNO VREME

Salon vozila:  Pon-Pet: 08-18h  /  Sub: 09-15h
Servis vozila:  Pon-Pet: 08-17h  /  Sub: 09-15h
Pomoć na putu: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 09-15h
Tehnički pregled:  Pon-Pet: 08-17h  /  Sub: 08-15h
Prodavnica delova:  Pon-Pet: 08-17h  /  Sub: 09-15h

Cara Dušana 209, 11080 Zemun, Srbija
Telefon:  011 316 87 01;   011 316 87 00

E-mail:  office@akkole.rs

Prijavite se na naš newsletterPrijavite se na newsletter
Copyright © 2019 - Auto kuća-KOLE d.o.o.
Web design by Real Media Factory

auto kuća-kole doo

Cara Dušana 209, 11080 Zemun, Srbija
Telefon:  011 316 87 01;   011 316 87 00


Salon novih vozila:  011 316 80 10
Polovna vozila:  062 701 810  /  060 70 10 387
Servis i pomoć na putu:  060 70 10 396
Tehnički pregled:  060 70 10 399
Prodavnica delova:  060 70 10 394

E-mail:  office@akkole.rs

RADNO VREME

Salon vozila:  Pon-Pet: 08-18h  /  Sub: 09-15h
Servis vozila:  Pon-Pet: 08-17h  /  Sub: 09-15h
Pomoć na putu: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 09-15h
Tehnički pregled:  Pon-Pet: 08-17h  /  Sub: 08-15h
Prodavnica delova:  Pon-Pet: 08-17h  /  Sub: 09-15h

Prijavite se na naš newsletterPrijavite se na newsletter
Copyright © 2019 - Auto kuća-KOLE d.o.o.
Web design by Real Media Factory
Copyright © 2019 - Auto kuća-KOLE d.o.o.
Web design by Real Media Factory
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram