U cilju unapređenja nivoa kvaliteta usluga i povećanja zadovoljstva kupaca, Fiat Automobili Srbija d.o.o. nudi dodatne usluge pod prepoznatljivim nazivom CIAO Fiat Assistance koje su već u primeni u većini evropskih zemalja. Fiat nudi pomoć na putu tokom perioda važenja ugovorne garancije.
Usluge korisničkog centra i usluge Pomoći na putu vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional FAS nudi svim (postojećim i potencijalnim) vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional vozila. One su na raspolaganju od ponedeljka do subote, od 10 do 18h. Call centar je oblik direktne komunikacije FAS-a kako sa postojećim kupcima, tako i sa svim ljudima koji su zainteresovani za automobile iz programa Fiat. Call centar je moguće dobiti besplatnim pozivom na broj telefona 0800 342800 - Fiat i Fiat Professional, što odgovara kucanju teksta Fiat na tastaturi mobilnog telefona (0800 FIAT00). Nakon uspostavljanja veze, korisniku se nudi mogućnost izbora dve opcije:
IZBOROM OPCIJE 1 - na raspolaganju su Vam sledeće besplatne usluge:
Navedene besplatne usluge pomoći na putu primejnuju se na sva vozila Fiat i Fiat Professional čiji je datum početka garancije počev od 1. januara 2012. godine i traje do kraja garantnog roka automobila. Usluga pomoći na putu dostupna je korisniku 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.
IZBOROM OPCIJE 2 - korisnik stupa u vezu sa Call centrom koji Vam može pružiti informacije o:
Dostupnost servisa:
U cilju unapređenja nivoa kvaliteta usluga i povećanja zadovoljstva kupaca, Fiat Automobili Srbija d.o.o. nudi dodatne usluge pod prepoznatljivim nazivom CIAO Fiat Assistance koje su već u primeni u većini evropskih zemalja. Fiat nudi pomoć na putu tokom perioda važenja ugovorne garancije.
Usluge korisničkog centra i usluge Pomoći na putu vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional FAS nudi svim (postojećim i potencijalnim) vlasnicima modela Fiat i Fiat Professional vozila. One su na raspolaganju od ponedeljka do subote, od 10 do 18h. Call centar je oblik direktne komunikacije FAS-a kako sa postojećim kupcima, tako i sa svim ljudima koji su zainteresovani za automobile iz programa Fiat. Call centar je moguće dobiti besplatnim pozivom na broj telefona 0800 342800 - Fiat i Fiat Professional, što odgovara kucanju teksta Fiat na tastaturi mobilnog telefona (0800 FIAT00). Nakon uspostavljanja veze, korisniku se nudi mogućnost izbora dve opcije:
IZBOROM OPCIJE 1 - na raspolaganju su Vam sledeće besplatne usluge:
Navedene besplatne usluge pomoći na putu primejnuju se na sva vozila Fiat i Fiat Professional čiji je datum početka garancije počev od 1. januara 2012. godine i traje do kraja garantnog roka automobila. Usluga pomoći na putu dostupna je korisniku 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.
IZBOROM OPCIJE 2 - korisnik stupa u vezu sa Call centrom koji Vam može pružiti informacije o:
Dostupnost servisa:
Cara Dušana 209, 11080 Zemun, Srbija
Telefon: 011 316 87 01; 011 316 87 00
office@akkole.rsSalon novih vozila: 011 316 80 10
Polovna vozila: 062 701 810
Servis i pomoć na putu: 060 70 10 396
Tehnički pregled: 060 70 10 399
Prodavnica delova: 060 70 10 394
E-mail: office@akkole.rs
RADNO VREME
Salon vozila: Pon-Pet: 08-18h / Sub: 09-15h
Servis vozila: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 09-15h
Pomoć na putu: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 09-15h
Tehnički pregled: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 08-15h
Prodavnica delova: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 09-15h
Cara Dušana 209, 11080 Zemun, Srbija
Telefon: 011 316 87 01; 011 316 87 00
E-mail: office@akkole.rs
Cara Dušana 209, 11080 Zemun, Srbija
Telefon: 011 316 87 01; 011 316 87 00
Salon novih vozila: 011 316 80 10
Polovna vozila: 060 70 10 387
Servis i pomoć na putu: 060 70 10 396
Tehnički pregled: 060 70 10 399
Prodavnica delova: 060 70 10 397
Javne nabavke: 011 316 80 10 / 060 70 10 382
E-mail: office@akkole.rs
RADNO VREME
Salon vozila: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 08-14h
Servis vozila: Pon-Pet: 08-16:30h / Sub: 08-14h
Pomoć na putu: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 08-14h
Tehnički pregled: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 08-14h
Prodavnica delova: Pon-Pet: 08-17h / Sub: 08-14h
Javne nabavke: Pon-Pet: 08-17h