Pomoć na putu


Pomoć na putu
U cilju unapređenja nivoa kvaliteta usluga i povećanja zadovoljstva kupaca, Fiat Automobili Srbija d.o.o. nudi dodatne usluge pod prepoznatljivim nazivom CIAO Fiat Assistance koje su već u primeni u većini evropskih zemalja. Fiat nudi pomoć na putu tokom perioda važenja ugovorne garancije.
Fiat možete pozvati besplatno putem telefonskog broja 0 800 3428 00 iz većine mreža operatera fiksne i mobilne telefonije. U slučaju poziva iz inostranstva na raspolaganju je broj +381 34 356010. Troškovi poziva iz inostranstva su propisani od strane Vašeg operatora.
Nakon uspostavljanja veze, korisniku se nudi mogućnost izbora dve opcije:
Opcija 1
IZBOROM OPCIJE 1 – na raspolaganju su Vam sledeće besplatne usluge:
- Pokretni servis
U slučaju defekta na gumi, akumulatora ili pogrešno sipanog goriva.
- Šlepanje vozila
Kada vozilo nije u stanju da nastavi putovanje biće odšlepano do najbližeg ovlašćenog servisa.
- Zamensko vozilo
U slučaju popravke vozila zbog kvara zamensko vozilo će bit dato u zavisnosti od trajanja popravke.
- Putni troškovi
Taxi servis će biti organozovan do železničke stanice ili Rent a Car-a.
- Prevoz putnika do mesta prebivališta ili do krajnjeg odredišta
U slučaju da je vozilo pokvareno na više od 50km od mesta prebivališta.
- Hotelski troškovi
U slučaju da je vozilo pokvareno na više od 50km od mesta prebivališta biće organizovan hotelski smeštaj.
- Preuzimanje popravljenog vozila
Na više od 50km od mesta prebivališta troškovi putovanja do mesta preuzimanja vozila će biti pokriveni
- Prebacivanje vozila u kvaru iz inostranstva
Vreme popravke je duže od 5 dana – transport će biti do ovlašćenog dilera u mestu prebivališta
- Servisne informacije
Radno vreme ovlašćenih dilera.
Opcija 2
IZBOROM OPCIJE 2 – korisnik stupa u vezu sa Call centrom koji Vam može pružiti informacije o:
- Proizvodima, servisnim kampanjama i opozivima
- Prodajnoj mreži
- Servisnoj mreži i servisnim uslugama
- Rezervnim delovima
- Podnošenju žalbi na sporne reklamacije u garantnom roku
- Podnošenju žalbi na sprovođenje servisnih kampanja i opoziva
- Podnošenju žalbi na kvalitet servisnih usluga
- Podnošenju žalbi na kvalitet prodajnih usluga
Odnosi sa kupcima (informacije i žalbe): Pon-Sub: 10-18h
Kontaktiraj nas
Kontaktiraćemo Vas u najkaćem roku!